lördag, april 21, 2007

POR FIN

Karin aka cookie, har fixat min blogg hurray för henne tycker jag! (äkta kalvenline det här, "aka och hurray" fick bara känslan av att det var väldigt mycekt kalv över det hela.

Idag har jag fyndat, eller fyndat var nog inte rätt ord. Men jag har köpt nödvändiga ting, STUDENTKLÄNNING OCH SKOR! woho, por fin!
Problemet var bara att töser använder smink, smink kletar av sig, vita klänningar är känsliga och varenda klänning hade smink på sig. Jag hittade dock en i rätt storlek som var skapligt vit men sen när jag kommer hem är klännigjäveln för stor,. Ja, för stor den andra 34:an var ju rätt och passade perfekt men den här var för stor. Det var bara att trycka gasen i botten på min pärla och åka tillbaka och ta en mindre vit och jaaa, nu hänger den här.. haha tro nu inte att jag ska gå runt i en smutsig klänning, jag och affären och dess personal har en deal! :)

Min balklänning hänger förövrigt här också, bredvid stundentklänningen. Den är underbar, så himla fin så det är sjukt.

Lite partaj hos Miranda ikväll, blir trevligt får se om det bär av mot staden sedan också! Solen skiner......

Inga kommentarer: